PRIMĂRIA BUDEŞTI
Acasă
Despre noi
Legislaţie
Conducere
Organizare
Regulament de organizare şi funcţionare
Organigrama
Lista şi datele de contact ale Instituţiilor care funcţionează în subordinea / coordonarea sau sub autoritatea Instiuţiei
Carieră
Programe şi strategii
Rapoarte şi studii
Informaţii de interes public
Solicitare informaţii
Legislaţie
Numele şi Prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001
Modalitatea de contestare a deciziei şi formularele aferente pentru reclamaţie administrativă
Rapoartele de aplicare a Legii 544/2001
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
Buget din toate sursele de venituri
Bugetul Local
Situaţia plaţilor
Situaţia drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum şi alte drepturi prevazute de acte normative
Bilanţuri contabile
Achiziţii publice
Programul anual al achiziţiilor publice
Centralizatorul achiziţiilor publice şi contractele cu valoare de peste 5000 euro
Licitaţii
Contractele incepind cu data aplicării memorandumului
Declaraţii de avere si interese
Declaraţii de avere
Declaraţii de interese
Formulare tip
Formulare ITL
Formulare Registrul Agricol
Formulare Asistenţă Socială
Transparenţă decizională
Agenda publică
Rapoarte de evaluare a implementării Legii 52/2003
Alte informaţii
Lista cu documente de interes public
Media
Contact
Monitorul Oficial Local
Statutul unităţii administrativ teritoriale
Regulamentele privind procedurile administrative
Hotărârile autorităţii deliberative
Dispoziţiile autorităţii executive
Documente şi informaţii financiare
Alte documente
a) Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/constrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate, efectuate în scris
b) Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotarârilor autorităţii deliberative şi dispoziţiile executive
c) Informarea în prealabil, din oficiu, asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbatute de autorităţile administraţiei publice locale
d) Informarea în prealabil, din oficiu, asupra proiectelor de acte administrative, cu caracter normativ
e) Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţa publică
f) Procesele-verbale ale şedinţelor autorităţii deliberative
g) Publicarea declaraţiilor de căsătorie
h) Alte documente neprevazute la lit. a-g şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunostinţă publică
i) Alte documente neprevazute la lit. a-h a căror aducere la cunostinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară
Marire Font
Micsorare Font
Alb si negru
Inversare culori
Schimbare culoare
Evidentiere link-uri
Normalizare font
Resetare
Consiliul Local
Alegeri Locale 2024
Alegeri Europarlamentare 2024
Alegeri Parlamentare 2024
Bugetul local 2025
Alegeri Prezidentiale 2025
Situații financiare 2025
Hotărâri consiliul 2025
Declarații de avere 2025
Declarații de interese 2025
Urbanism
Conducere
Fisa localitatii
Directii si servicii
Investitii
Raport investitii
Stare Civila
Procese verbale de sedință 2025
Raportul primarului
Rapoarte de activitate ale consilierilor locali 2024
RAPOARTE DE EVALUARE A IMPLEMENTARII LEGII 52 DIN 2003
VIZITE
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR.52/2003 ÎN ANUL 2024
60
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR.52/2003 ÎN ANUL 2023
115
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR.52/2003 ÎN ANUL 2022
166
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTARII LEGII NR. 52_2003 IN ANUL 2020
243
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR.52/2003 ÎN ANUL 2019
269
RAPORT DE EVALUARE A IMPLEMENTĂRII LEGII NR.52/2003 ÎN ANUL 2018
239
  
   --Pagina 1din 1--